måndag, februari 04, 2013

Just nu i vardagsrummet

Jag kurar inne ikväll efter jobb, simskola och sopp middag hos de bästa svärföräldrarna.
Igår hade vi -20 grader, burr, men idag har temperaturen stigit med 18 grader till -2 och snöstorm. Vet inte riktigt vad jag ska ta mig till, vill bara att det ska bli vår, men det dröjer som sagt 3 månader tills vi har barmark. Kan det verkligen vara möjligt, kändes otroligt länge när jag just skrev det. Hur känner ni andra som bor här uppe? Tur att jag har en Paris resa i maj att se fram emot med min käraste Hanna panna.
Vi har fått mamma och pappas "gamla" soffa när de flyttat till sin stuga och minskat sin boendeyta med ca 50%,  Det passar bra hemma hos oss mysig och ger lite mer plats i det lilla vardagsrummet.
Ha det gott/ Jill

1 kommentar:

20-something sa...

Det ser jättemysigt ut, även om det är hemskt väder :)